Evet bu Onur'un kullanmaktan bıktığı ve yakın zamanda dağıtıp eşe dosta, ihtiyaç sahibine vermeyi ve mütevazi ve ufak bir kasaya geçmeyi düşündüğü kasa... Orada yılların emeği ve tecrübesi gizli... Hey gidi Onur hesapta teknoseyir custom sıvı konusunda seni davet edip program yapacaktı. Hatta Gamsız'a sormuştum nerede kaldı bu bölüm diye, akıl almaz biçimde custom konusunda video yayınlamayı planlamıyoruz demişti. Halbuki burası diğerlerinin aklına gelmeyen işlere yer verdikçe daha da güzelleşecek. Aman Allah korusun mobilseyir falan oluruz diye korkuyorum.
İyisi mi biz ihtiyarlar meclisinde takılmaya devam edelim...
Yalnız kasayı gördükçe aklıma İlhan Cavcav geliyor.
@leventp @gamsizm
Onur o programda büyük ihtimalle custom işine neden girilmez diye başlık açıp yüzlerce sebep sayacaktı: efendime söyleyeyim sıvı sızdı anakarta döküldü, aldığım rakor dandikmiş yenisini sipariş edince maliyet sistem fiyatına çıktı bik bik bik:))
Bu bizim Onur'un kasası yav. 🙂 @digitaldrop
Evet bu Onur'un kullanmaktan bıktığı ve yakın zamanda dağıtıp eşe dosta, ihtiyaç sahibine vermeyi ve mütevazi ve ufak bir kasaya geçmeyi düşündüğü kasa... Orada yılların emeği ve tecrübesi gizli... Hey gidi Onur hesapta teknoseyir custom sıvı konusunda seni davet edip program yapacaktı. Hatta Gamsız'a sormuştum nerede kaldı bu bölüm diye, akıl almaz biçimde custom konusunda video yayınlamayı planlamıyoruz demişti. Halbuki burası diğerlerinin aklına gelmeyen işlere yer verdikçe daha da güzelleşecek. Aman Allah korusun mobilseyir falan oluruz diye korkuyorum.
İyisi mi biz ihtiyarlar meclisinde takılmaya devam edelim...
Yalnız kasayı gördükçe aklıma İlhan Cavcav geliyor.
@leventp @gamsizm
Yattığım yerden miskince sayfayı aşağı kaydırıyordum ve kasayı gördüm. Bir hışımla sıçradım yerimden ve görmeyi beklediğim yorumu buldum.
Onur o programda büyük ihtimalle custom işine neden girilmez diye başlık açıp yüzlerce sebep sayacaktı: efendime söyleyeyim sıvı sızdı anakarta döküldü, aldığım rakor dandikmiş yenisini sipariş edince maliyet sistem fiyatına çıktı bik bik bik:))
@gerginix
Aynen böyle olurdu. Konusu sıvı soğutmanın gereksizliğine dönerdi 🙂 Yapma demiyorum hobi olarak yine yapın diye de kapatırdım.
E programı yaptık, sonraki bölümde görüşmek üzere:)) @digitaldrop
Soğutmaya gel 😀 içine dondurma koysan erimez 😀
Bende diyorum bu kasa yabancı değil 🙂
@ihsancengiz
Bende görünce bu kasa yabancı değil dedim. Sonra bir baktım sağımda duruyor 😛
Onur sen bu hortumlu işlerden anlıyorsun, gel seninle fütüristik nargile işine girelim. İyi para kaldırırız. 😀
bunu arabaya motor diye koysak gidermi ki
Yok ama fanları tam devire alınca kendisi ilerliyor 😛