Ts plus üyeliğin tutacağına hala inanıyormusunuz
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 261 ziyaretçi, 65 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Böyle moderatör varken tutmaz kardeş.
Yani 4 gözle bekliyordum ama bu moderatör denen nefes alan organizma yüzünden vazgeçtim. açarım youtubeden izlerim videoyu bakarım işime.
Yanlış anlaşılmasın ama bu süreç iyi idare edilemedi bence.Kullanıcı odaklı yapılan bi projede kullanıcıları bu denli kısıtlamak ne kadar doğru?Eski samimiyetini kaybettiğini düşünüyorum teknıseyirin.Milli takımımız çeyrek finale çıkmış ona yaptığımız yorum bile siliniyor.
Bende inanmıyorum ve olmayacağım sadece videoları izleyip geçeceğim eskiden olduğu gibi
Birde okuyorum yazıları bazı arkadaşlar chat sitesi açıp kullanıcı çekiyorlar bazısı site açıyor üyelik topluyor site üzerinden kullanıcı incelemeleri desen çoğu çöp yürüyen merdiveni incelemeye kalkanı gördüm yuh yani diyorum rehber anlatımlar inceleme diye satılıyor sitede toplasan iyi paylaşımcı 10 adam zor sayarım tuhaf biryer oldu burası irc kanalı gibi ipini koparan buraya gelmiş ve burayı basamak olarak kullanıyor o yüzden akışta kolay kolay bulunmuyorum ts ekibi video koyarsa bakıyorum yoksa iyi incelemeleri okuyorum