Elon Musk, Starlink ile telefon operatörü olarakta hizmet verecekmiş. T-Mobile operatörüyle ilgileniyormuş. 320 milyar dolar gibi çok deli bir rakam konuşuluyor. Elon gibi birisi için bile çok büyük para.
T-Mobile zaten bildiğim kadarıyla Starlink'te Elon'un ortaklarından birisi. Şuan ABD'de telefonun hiç çekmediği yerlerde eğer açık alandaysanız bu ortaklık sayesinde direk Starlink uyduları üstünden mesaj alıp-gönderebiliyor ve internete bağlanabiliyorsunuz. Şuan için normal telefon araması yapılamıyor galiba.

Bizi ilgilendiren şeyler değil bunlar, uydu hizmeti ülkemizde neredeyse hiç sunulmuyor.
Sana bana gerek yok..