Baseus L54 ardından CX31993 MAX97220 çipli Type-C - 3.5 dönüştürücüsünden de istediğim verimi alamadıktan sonra(kablosu ince,telefon cebimdeyken cızırtı yapıyordu ,yine gemini açmaya başlamıştı takınca) şimdi ise Fiio KA11'e geçtim ,sahibinden üzerinden 1700'e aldım bundan daha ileriye bir şey almam artık telefon için.

BeğenFavori PaylaşYorum yap