Oyun İstasyonu 5'te en iyi şekilde oynanır etiketinin vurgulandığı bir trailer salacaklarını düşünüyorum. Sony ile yine arkaplanda işler çeviriyor R*
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 295 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
PS5'te Dualsense olduğu sürece haksızlar diyemem. Titreşim, adaptif tetik, dokunmatik yüzey, minik hoparlör gibi tek kişilik oyunlarda iyi kullanıldığında "oyunun içinde olma hissini" arşa çıkaran özellikleri geçtim; normal dümdüz, sıradan tuşların hissiyatı bile Xbox kontrolcüsüne kıyasla 5 nesil falan daha iyi ne yazık ki. Ne kadar reklamını yapsalar az.
XBOX yeni konsoldan önce iyi bir kontrolcü geliştirse hiç fena olmayacak.
Tetikler xbox a göre 10 nesil önde. Cod da falan geribildirimi inanılmaz. Herifler o sekmeye falan ayrıca çalışmışlar.
Ps 5 de özel bir durum mu var
Proda daha iyi çalışıyormuş
@sormadunyamnebicim gta mı?
@alptekinck Evet