abidik gubidik bir konu fakat eğlenceli ya. 😀
estetik gibi sonradan kazanılan ya da kazanıldığı düşünülen geçici güzellik gibi şeylerin getirdiği ego gibi zehirli duygular da olabiliyor, insan psikolojisi bu tarz hareketleri yaptırabilevek yaşlara gelmeden çok daha erken yaşlarda oturduğu için bazı şeyleri değiştirebilmek çok zor.
sonuç olarak bazı şeyler sonradan kazanıldığında ya da kazanıldığı zannedildiğinde sırıtabiliyor, doğuştan verilmiş bir güzelliğe saygımız sonsuz. 🙂
bugün helalinden 1 milyar dolar ım olsa muhtemelen gene gider köye villa yapmak isterim çünkü kafa yapım pek değişmez. 😀

Ee kendisinin yaptığı neymiş 😀 Elinden oyuncaklarını aldığımda o vücudu ne olacak bu elemanın 😀 Bunların yaptığı nitelikli dolandırıcılık asıl.
orası öyle hocam, konu vücut geliştirme olunca bunların da egosundan geçilmiyor.
birkaç ay iğneyi bırakınca mantara bağlıyorlar ama söylediği şeyler doğru bence. 😀
çok yanlış kişiyi ciddiye alıyorsun 😀
@alptekinck neden ki hocam? 😀 egosunu bir tarafa bırakırsak 50 yaşında adam, bazı söylediği şeyler gerçek hayatta karşılığı olan şeyler olabiliyor.
ha bu goygoy, yoksa banane estetikli hanım ablalardan. 😀
@pesatalim bu videoda yanlış konuşuyor vs diyemem tabii kendi görüşünü belirtmiş sonuçta ama genel olarak ciddiye alıp cevap verilecek biri değil. bunlar tartışmaya giremez ve her zaman haklıdırlar 😀 dikkatli bakarsanız malum parti başındakiyle hemen hemen aynı kişiliğe sahiptir.
@alptekinck o kadarını bilemiyorum hocam. fitnes olayında garip tipler çok fazla maalesef. 🙂
@bobrekus Ben takip ediyorum Savaş Cebeci'yi bence çok doğru konuşuyor. Adam zaten söylüyor benim karıyla kızla alkolle uyuşturucuyla yapay işlerle işim yok. Ha diyor geçmişte yaptım mı yaptım ama bugün doğru olan neyse onu yapıyorum hatalarımdan ders çıkardım diyor temelde. Yani tecrübe sahibi bir insan gözüyle anlatıyor aslında. Misal ben zamanında iğne kullandım farkedince bunu bıraktım kimseye de tavsiye etmedim diyor. Kalpten gidersiniz yapmayın diyor. Yıllardır da adam aslında bu uyarıları yapıyormuş. Yani bu adam doğal olmasın kim doğal olsun adam 2000 yılının önceden beri vücut geliştirmeyle falanla uğraşıyor.
Ne dediğinizi tam anlamadım. Villa ne alaka
70 kilo adamdan dayak yiyen boşboğaz değil mi bu ya 😀 Herkes konuşuyor arkadaş...
Başlığa ithafen yazıyorum, kadınlarımız güzeldir.