Edge flags bölümünün içinde köşeli pencere açma ayarı vardı eskiden kaldırmışlar mı bunu? Ben göremedim de siteleri çerçevesiz açmasını istiyordum. Ayarlarda rounded corner gibi bir ayar olurdu ama artık gözükmüyorda.

Edge flags bölümünün içinde köşeli pencere açma ayarı vardı eskiden kaldırmışlar mı bunu? Ben göremedim de siteleri çerçevesiz açmasını istiyordum. Ayarlarda rounded corner gibi bir ayar olurdu ama artık gözükmüyorda.

Son bir saat içinde 102 ziyaretçi, 10 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
kaldırdılar
kayıt defterinden oluyordur belki