Yeni bir telefona f-droid org kurulumu yapacakken sitesinden Android'in biraz daha kapanmasına 79 gün kaldığını hatırlamış oldum.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
huawei alırız sıkıntı yok.
Olabilir, adamların donanım güzel zaten. Şu anda kurulum yaptığım telefonda (Samsung A serisi) ne Samsung hesabı ne de Google hesabı girişi yaptım, yapmayı da düşünmüyorum. Şu an için 2. bir 2. telefon (aslında 3. telefon) olacak ama bakacağım olabilirliği var mı.
@oniki, @benvaryaben; Google servislerine web tarayıcısı üzerinden girebildiğim sürece sıkıntı yok. Kaldı ki 2019'da aldığım Note 8'de ilk yaptığım şey Google uygulamalarını kapatmak (Maps dahil). Sadece Google Play duruyor, o da mecburen.
dilerim buradan sağlam bir aosp projesi doğar. android en başından beri google'ındı, sonradan bu şekilde değişebileceği biliniyordu. büyük firmalar bu tarz sözler verirler ve cayarlar, hiç şaşmaz.