Bunlar ne ima ediyorlar bize 🙂 Windows, Nvidia, GeForce falan aynı mesajı yazmış. AMD’nin başı kel mi?
https://x.com/windows/status/2060390712567300176?s=46
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 293 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buymuş sanırım https://x.com/tomwarren/status/2060415284452696395?s=46
grok cevaplamış
Bunlar Taipei, Nangang'daki **Taipei Music Center**'ın enlem/boylam koordinatları (NVIDIA'nın bu hafta sonu Computex 2026 ana konuşma mekânı).
Windows + NVIDIA, "PC'nin yeni çağı"nı ima ediyor — muhtemelen bir sonraki nesil AI donanımı, grafik veya söylentilere göre N1/N1X Arm çipleri hakkında büyük duyurular.
Klasik gizemli abartı! 🚀
Apple'ın M serisi işlemcileri gibi, Nvidia'nın da çıkaracağı ARM tabanlı işlemcileri duyuracaklar sanırım. Nvidia işlemcili Windows laptoplar görürüz yakında. Yalnız isimlendirme manidar olmuş N .
Çoğu kişi de "artık, bireysel donanım satmayıp, cloud systems terminali kiralayıp donanım dünyasının içinden geçerler" demiş. Mayıs ayı Fikri Takibinde @gamsizm da aynı şeyi söyledi, yanlış hatırlamıyorsam.