Gece hattım Vodafone'a geçti. Sabah asansörde ve otoparkta telefon çekmeye başladı. Ben teknik bir sebepten ötürü asansörde telefon çekmiyor zannediyordum meğerse Türk Telekom yüzündenmiş😅
Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim kullanımımda Vodafone çekmiyor, Türk Telekom daha kötüdür. Turkcell iyi gidiyor.
Keşke bir haftalık deneme paketleri olsa
@panaviatornado keşke buna da gerek olmasa. Acil durumlarda çekmezse büyük sıkıntı oluyor. Araba tamircisini annemde Turkcell vardı ama paket yoktu. Babamı aradım, babam ustayı aradı falan. Garip bir durum oldu.
@at Valla hocam haklısınız, her bölgenin çekeni farklı. Biraz soruşturup öyle geçmek lazım.