Gece hattım Vodafone'a geçti. Sabah asansörde ve otoparkta telefon çekmeye başladı. Ben teknik bir sebepten ötürü asansörde telefon çekmiyor zannediyordum meğerse Türk Telekom yüzündenmiş😅

BeğenFavori PaylaşYorum yap