Whatsapp'tan demin bir belge geldi, hani çok önemli de değil isimlerin yazdığı döküman, hop direkt engellenmiş, tıklayınca açılıyor, samsung özelliği sanırım ilk kez gördüm ama inanılmaz rahatsız etti beni, whatsappın içindeki görsele kadar görüp müdahale edebiliyor olması aksine çok güvensiz hissettirdi, hiçbir uyarı/böyle bir şey var bilgisi yok. haber etmeden yapmaları ekstra rezalet zaten. anlamadım ne dönüyor. sorsan lokalde işliyoruz derler de yersen.

Hiçbir şey anlamadım. Auto Blocker nedir?
ben de tam bilmiyorum ki işte, samsungun koruma şeysi.
İzni kapatın?
yani sadece o özelliği istemiyorum. diğerleri gerekli. saçma sapan bir iş yapmışlar.