Güncel monitörleri deneyimlemek için hangi İstanbul'da mağazalar ziyaret etmek mantıklı olur? 21:9 veya 31:9 formatının kullanım deneyimini merak ediyorum. Ekran bölme, iki ayrı ekran olarak kullanma gibi.
Teknoseyir gündemi
#diecast#standup#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankasıSon bir saat içinde 158 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İtopya, vatan, gaming gen tr, gamegaraj, sinerji aklıma gelenler.
31:9 yok, 32:9 var, 2 tane 16:9'un yanyana eklenmesi gibi. ultrawide olarak geçiyor.