Aldığı cihazları uzun yıllar kullanan bir yakınım çevresinin tavsiyesi ile Honor 600 alacaktı. Kendisini vazgeçirip Samsung Galaxy S25 FE aldırdım. Tek kötü yanı dün alsaydı satıcı Hepsiburada’dan alacaktı. Bugün başka bir satıcı üzerinden aldı. Sanırım Hepsiburada’da ya stok bitti ya da zam geldi.

Hb fiyatı 45 yapmış stok var.
Dün 33000 küsür civarıydı. Sağlık olsun artık.
Hb, Trendyol falan 43'e satmaya başlamış. Büyük konuşmayayım ama kesseniz bilinmedik satıcıdan almam😀.
https://www.a101.com.tr/elektronik/samsung-galaxy-s25-fe-256-gb-8-gb-ram-cep-telefonu-siyah_p-26065436
Büyük konuştun ama 😄 geçenlerde Hepsiburada da yaşadığım şehirdeki mağaza indirim yapmıştı. Gayet de güvenilir sağlam bir yer. Evet en mantıklısı hepsiburadanın kendisi ama bazen risk almak da gerekiyor. Belli ki sağlam zam gelecek.
Samsung Galaxy S25 FE bu sondaki FE fakir editionmu oluyor