Aldığı cihazları uzun yıllar kullanan bir yakınım çevresinin tavsiyesi ile Honor 600 alacaktı. Kendisini vazgeçirip Samsung Galaxy S25 FE aldırdım. Tek kötü yanı dün alsaydı satıcı Hepsiburada’dan alacaktı. Bugün başka bir satıcı üzerinden aldı. Sanırım Hepsiburada’da ya stok bitti ya da zam geldi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap