Faturalıdan faturasıza geçsem başka operatöre, bu vergi işi nasıl oluyor? 12 aya bölüyorlar ya vergiyi, mesela 1-2 ay kullanıp sonra faturasıza geçsem ya da operatör değiştirsem ne olur? 2 kez falan öder miyim onu? bilen var mıdır bu faturasız işinde bilgi bulamadım
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben faturasızım. aldığın her pakette vergi düşüyor. Yazıyor zaten vergi dahil diye (vodafone) hatta 2 aydır paket almadım. Bana özel "vergini öde bari de 1gb verelim" kampanyası çıktı :] Operatör değiştirsen borcun devroluyor. 2 kez vs almıyorlar.
faturalı tt 10gb 265+vergi ile 290a falan geçtim. mevcutta vodafone 20gb vergi dahil 159 olduğu için üzdü biraz 😁