Faturalıdan faturasıza geçsem başka operatöre, bu vergi işi nasıl oluyor? 12 aya bölüyorlar ya vergiyi, mesela 1-2 ay kullanıp sonra faturasıza geçsem ya da operatör değiştirsem ne olur? 2 kez falan öder miyim onu? bilen var mıdır bu faturasız işinde bilgi bulamadım

BeğenFavori PaylaşYorum yap