Forza Horizon 6 için preload'lar başladı. Eski Forza oyunlarını oynamış olanlara verilecek hediye arabalar da belli oldu. Her oyunun kapak arabasını hediye ediyorlar. Horizon 4'de sorun var, Senna ailesinin lisans konusunda sorun çıkarttığı tahmin ediliyor, o yüzden McLaren Senna yerine Aston Martin konulmuş.

Yenide Steam ve Xbox hesap farkı olacak mı acaba?
Oyuncu hesabı aynı olacaktır da, satın alma hesabı farklı olacak tabii.
Vipercı tayfa güzel arabayla başlayacak. Drag yarışlarda kapışırız.
Nissan skyline r34 vermezlerse almam 😀
Mclaren Senna'da problem, hem otomobil firmasıyla hem de Senna ile anlaşılması gerekiyor. Uğraşmadılar sanırım.