sawgent @sawgent 23 Nisan 2026 - 01:10 #BattleNet de saldı Türk Lirası'nı. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 2 486 DX2 66 @486 Diablo iv'ü alsam mı diyordum. Steamden hep ucuz oluyordu. 23 Nisan 2026 - 10:24 Yanıtla Beğen 2 lterlemez :) :\ :( @lterlemez Battle Net MS'e geçtiği için artık pek bir şey almam. Ben de SC 2'nin Nova paketini alacaktım ama vazgeçtim. 23 Nisan 2026 - 12:23 Yanıtla Beğen İptal
Diablo iv'ü alsam mı diyordum. Steamden hep ucuz oluyordu.
Battle Net MS'e geçtiği için artık pek bir şey almam. Ben de SC 2'nin Nova paketini alacaktım ama vazgeçtim.