Ne hayatlar var.
https://x.com/i/status/2027964615200805228
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#NATO#Formula1#Ankara#elma#Network#Alma#networking#3DPrinterSon bir saat içinde 204 ziyaretçi, 62 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hobim işe dönüştüşten sonra bilgisayar ve teknoloji dünyasından çok soğudum ben ya.Özellikle son 1 yılda işimi görsün yeter mduna girdim.İşe ilk başladığım yıl istediğim bütün cihazları aldım ve hepsinden hevesimi aldım galiba.Son 1 yıldır karavanın arkasına bisikleti atıp özellikle ege kıyılarını geziyorum.