Bir videoda iphone 16e'nin iphone 17e'den daha hızlı açıldığını gördüm. Daha önce apple telefon kullanmadım. Bu farkın nedeni ne olabilir? Birinde 128GB, birinde 256GB depolama var, sebep bu olabilir mi?
https://www.youtube.com/shorts/ZltwZ8cUVUM
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Olabilir.
Kullanılan depolama ünitelerinin hızı farklı olabilir. 16e daha çok kullanıldıysa ve 17e yeni kullanılmaya başlandıysa dizinleme işlemi sürüyor olabilir.
Olmayabilir.
olabilir de olmayabilir de