Herkese selamlar MSİ Gt70 bilgisayarim var bu cihazin icinde 20 gb lik bir kurtarma bolumu vardi. Ancak rexoverybbozuldugu icin bunu diske uygulayamadim. İcinde install.wim dosyasi var bu dosyayi pcye nasil uygularim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap