ChatGPT den EQ ayarı yaptım belki hoşunuza gider.
Kulaklığım Arctic nova pro Hoparlörüm Logitech Z207. Hoparlöre göre ince eleyip sık dokunan bir EQ ayarı olsun. Hoparlör anakarta bağlı yani kulaklığın dack'a değil. Ses daha iyi geliyor o yüzden. Steelseries GG yazılımı üzerinden kulaklık kapanınca ses otomatik Hoparlöre geçiyor ve kulaklığı açtığımda ses otomatik kulaklığa geliyor. Bayadır kullanıyordum ama hiç bu kadar ince ayar yapmamıştım. Ses çok güzel oldu. Black metal gibi çok karmaşık müziklerde bile sesi boğmadan basları öldürmeden gayet temiz ses alıyorum.
Smart volume spatial audio ve volume boost ayarları kapalı.
3. görsel apple müzik ayarları.
✅ Sound Enhancer: Kapalı
✅ Sound Check: Kapalı
✅ Lossless: Açık (24/48 ALAC) 24/192khz kadar destekliyor ama benim hoparlör o kadar iyi değil sınırı 24/48
✅ Dolby Atmos: Kapalı
✅ Crossfade: zevkine göre



Apo equalizer'da cihaza özel kürate edilmiş ayarlar mevcut.
Telefonda da poweramp EQ var, içinde hazır profil vardır.