mamoo @mamoo 14 Şubat 2026 - 23:21 netflix'in yanından geçmem yada ben geçmediğimi zannediyorum! bu ne lahana turşusu. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 2 3 Krycek @krycek modem içindeki log mu bu? 15 Şubat 2026 - 01:39 Yanıtla Beğen William Wallace @wallace Adguard sanırım 15 Şubat 2026 - 08:57 Yanıtla Beğen 1 mamoo @mamoo Adguard Home kurdum konteynere. DNS yönetimini modemden Adguard Home'a devrettim. 15 Şubat 2026 - 10:30 Yanıtla Beğen 1 İptal
modem içindeki log mu bu?
Adguard sanırım
Adguard Home kurdum konteynere. DNS yönetimini modemden Adguard Home'a devrettim.