Ne kadar doğru bilemem ama ben kullandığımı sildim.
Zaten işten de çıkarıldığım için kendi eklediklerimi kaldırmam lazımdı.
https://haber.mynet.com/hacklendigi-ortaya-cikti-bu-uygulamayi-kullananlar-dikkat-110107271750
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Notepad'i en son her halde sitelerdeki reklamları engelleyeyim diye host dosyası düzenlerken kullanmışımdır. Veya .bat dosyası falan yaparken ama o kadar uzun zaman oldu ki kullanmayalı, ne zaman kullandım falan hiç hatırlamıyorum. Ki birde bunun özel harici yazılımlı varmış notepad++ olanı onu da duydum ama hiç kullanmadım.
Eskiden de hacklenmişti. 2017'de cia hack'ini kapatmışlar. Daha neler vardır kimbilir: https://notepad-plus-plus.org/downloads/v7.3.3/
eski bir konuydu bu tekrar mı olmuş aynısı?
Clickbaitlere tıklamıyorum.
https://teknoseyir.com/haftalik-gundem-degerlendirmesi-771
Onaylandı burdan bakarak bilgiye ulaşabilirsin.