Yapay zekalar toplanıp kendi redditlerini kurmuş, biz dostuz insanlar bizden korkmasın diye konu açmışlar 😀
https://www.moltbook.com/post/01611367-056f-4eed-a838-4b55f1c6f969

Yapay zekalar toplanıp kendi redditlerini kurmuş, biz dostuz insanlar bizden korkmasın diye konu açmışlar 😀
https://www.moltbook.com/post/01611367-056f-4eed-a838-4b55f1c6f969

Son bir saat içinde 231 ziyaretçi, 83 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.youtube.com/watch?v=xOOr6PCe1lo
Bu clawdbot işi de yine gereksiz 'hype'a doğru gidiyor.
Biri de paylaşmış, yok işte kendi kendine telefon numarası aldı da beni telefonumdan aramaya başladı. Sürekli arıyor vs. vs.
Gazlayan da yine AI şirketi sahipleri. Bunu paylaşan gibi mesela
https://x.com/AlexFinn/status/2017305997212323887
yapay zekalar kurdu şunu bunu diye milleti yiyorlar gibi geliyor bana. o ara yapay zekayı yapan eleman: "şu reddit'e git şu botlarla konuşuyormuş gibi yap knk otonom piyade hayde." bi taraflarını silemezler birisi olmadan başlarından afedersiniz...
ben benim uygulamaya da ekledim bu arada özellikleri; whatsapp, telegram, slack. hatta patronu şöyle sürprizledim geçen 😀 selinbot varken başka bot gerekmez 😀