gişede çakılmasa bari. Hiç heycanladırmadı. Fragmanı bile beğenmedim kendi açımdan.
https://www.youtube.com/watch?v=ZmEx7wQI6RY
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Fragman zaten filmin özeti olmuş. E birde bu he-man olayını bilen abilerimiz de oldu 50 yaşında. 😀
tırt 😁
Ai generated gibi geldi