Demek ki bunlar ayrılmadan masrafları Finansbank'a sübvanse ettiriyordular ayrılınca üstteki QNB sıkıştırmaya başladı "siz ne ayaksınız bu kârsızlık ne iş?" dediler çok büyük ihtimalle.
Benim canımı en çok Denizbank ve TEB ile olan ortak atm kullanımının sonlandırılması sıktı. Birinde sıra, arıza olsa diğeri kullanılabiliyordu. QNB atm'leri en fazla problem yaşadığım atm zaten, bazen banka önündeki 2 atm de çalışmıyor.
Yani diyor ki kartla sadece Enpara üzerinden mobil veya internet şube üzerinden SGK ödemesi yaparsan ücretsiz. Ha yok SGK üzerinden direkt çekersen de saplarım diyor. 🙂
vay be, koşarak kapatıyorlar demek ki. bu gidişle yılsonunu görmeyecek herhalde.
Şans oyunu ile başladır eritmeye. 3 ve sonrası için ücret isteniyor ve şimdi de bu. 2026'ya hızlı başladılar. 😀
Demek ki bunlar ayrılmadan masrafları Finansbank'a sübvanse ettiriyordular ayrılınca üstteki QNB sıkıştırmaya başladı "siz ne ayaksınız bu kârsızlık ne iş?" dediler çok büyük ihtimalle.
SGK ücreti kredi kartıyla ücretsiz ödenebiliyor muydu?
evet, sonradan taksitlendiriliyor bile 🙂
Benim canımı en çok Denizbank ve TEB ile olan ortak atm kullanımının sonlandırılması sıktı. Birinde sıra, arıza olsa diğeri kullanılabiliyordu. QNB atm'leri en fazla problem yaşadığım atm zaten, bazen banka önündeki 2 atm de çalışmıyor.
Kesinlikle o konuda çok haklısınız. Her zaman için alternatif olması çok iyi bir şey.
qnb sureklı araxılı oluyor 10 k paramı da yutmuslugu var.
Ben bir şey anlamadım, anlayan var mı 🙂
Yani diyor ki kartla sadece Enpara üzerinden mobil veya internet şube üzerinden SGK ödemesi yaparsan ücretsiz. Ha yok SGK üzerinden direkt çekersen de saplarım diyor. 🙂
@cinali şimdilik ücretsiz, 9 şubattan itibaren enpara'dan yapacağın ödemede de saplarım diyor.
@sqn Sonradan ben de ayıktım olaya. Yalnız qnb ile beraberken böyle değil miymiş. Çünkü benim ugulamalarımdan yaparsan sorun olmaz diyor.