"Bilal ÖZTÜRK" @gfbilaloztrk_68 02 Ocak 2026 - 11:14 Bakalım faturaya etkisi olacak mı..? #Cosa BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 5 leventp @leventp Biz ofiste olumlu etkisini görmüştük. 02 Ocak 2026 - 13:11 Yanıtla Beğen 4 Tarık @xahve Biz ev 23 altına inse donuyoruz, nasıl 18-20 derecede yaşıyorsunuz ? 02 Ocak 2026 - 20:00 Yanıtla Beğen 1 Nakahella @nakah Yanlış olan sizsiniz şu durumda. 23 altında donulmaz. 21 civarı idealdir, sağlıklıdır. 23 üstü ideal değildir. 02 Ocak 2026 - 22:55 Yanıtla Beğen 1 "Bilal ÖZTÜRK" @gfbilaloztrk_68 Ankara + Kot 1 + Güneş Görmeyen Ev Siz birleştirin hocam 😊 02 Ocak 2026 - 23:09 Yanıtla Beğen 1 arandur @arandur @nakah ısı kaybı yoğun olan evlerde yüksek tutulması gerekiyor. Ama yeni nesil evlerde stabil 20 yetebiliyor. 03 Ocak 2026 - 06:28 Yanıtla Beğen 1 İptal
Biz ofiste olumlu etkisini görmüştük.
Biz ev 23 altına inse donuyoruz, nasıl 18-20 derecede yaşıyorsunuz ?
Yanlış olan sizsiniz şu durumda. 23 altında donulmaz. 21 civarı idealdir, sağlıklıdır. 23 üstü ideal değildir.
Ankara + Kot 1 + Güneş Görmeyen Ev
Siz birleştirin hocam 😊
@nakah ısı kaybı yoğun olan evlerde yüksek tutulması gerekiyor. Ama yeni nesil evlerde stabil 20 yetebiliyor.