Bu Çiçek Sepeti ne kadar rezaletmiş, babam reklamlarında bi traş makinesi görmüş alsana bana dedi, 1,5 aydır ürün gelmedi, ilk sipariş teslim edildi gözüküyor, hayır gelmedi diyoruz, siparişi yeniden oluşturuyorlar hala ne kargo var ne satıcıyla iletişim var. Bunca yıldır internetten birşeyler alırım bu kadar ürünün gelmediği, iadenin yapılmadığı bir rezilliğe denk gelmemiştim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap