Honor 400'ü alırken kafama en çok takılan şey, 3 yıl güncelleme alacak olmasaydı. Güvenlik yaması dışında hiç beklentim yoktu ama geçen gün magic os 9'dan 10'a güncelleme yaptı.( gece 1-5 arası otomatik güncelleme açık kalmış, haberim yoktu. ) Arayüz olarak bulabildiğim 3 fark var. Kilit ekranında saati aşağı yukarı kaydırabiliyoruz. Mağazada olan transparan ikon paketi, telefonun içinde varsayılan olmuş. Bir de kontrol merkezinde, bastığınız yere dokunma hissiyatı gibi parlaklık getirmişler...
Şu ana kadar gördüğüm tek artı, telefon boştayken sanki daha az pil tüketiyor. Tek eksi ise, chrome'da ( özellikle teknoseyirde ) kaydırma yapınca takılma yapmaya başladı. Twitter ile alakalı da bir şey olabilir genel de o gönderilerde tekledi. Bekleyen varsa, çin dışında hiç bir özellik olmadan adını değiştirip çıkarmışlar. Pek bir beklentiniz olmasın.
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
honor magic 7 proda da benim farkettiğim ses kısma açma işlevine titreşim eklenmiş. saydam kontrol merkesi ve tuşları. onun dışında bir fark hissetmedim. bir de bu güncelleme baya geç kaldı maalesef. zaten deneme sürümü olarak yükledim normal kanallardan gelmedi güncelleme. bu bakımdan maalesef sınıfta kaldı güncelleme konusunda yani.
benim beklentim keşke control merkezindeki tuşları küçültüp tekli hale getirebilsek. çift kontrol merkezinden nefret ediyorum. bir de bir kaç temel kısayol dışında tek seferde bildirim panelinde tuş dizemiyoruz. samsunglarda ayarı vardı.
Sene 2026 oluyor, bazı arayüz ayarları seçmeli olmalı. İnsanların tercihi ne ise o olsun. Ben de kontrol merkezi ile bildirim yerinin ayrı olması garip geliyor.
O takılma chrome ile alakalı muhtemelen hocam. Aynısını S24fe de yaşıyorum sitede. Baya baya donuyor.
Güncellemelere tamamen kapalı cihazımda da bu sorun baş gösterdi. Durum güncelleme kaynaklı değil bence.