xiaomi 15 kullanıyorum, eşimle konuşurken telefonun aşırı gürültü engellemesi yüzünden hoparlöre alıp uzaktan bile konuşmaya gelmiyordu, haftalarca aradım aradım böyle bir ayar var mı diye.. meğer ayarı öyle saçma bir yere gizlemişler ki doğrudan arama ayarlarında bile yok. önce 'yan araç kutusu'nu aktif etmeniz, sonra arama esnasında o çizgiye basıp açılan menüden gürültü azalmayı kapatmanız gerekiyormuş. kırk yıl düşünsem böyle bir ayarın oraya saklanacağı aklıma gelmezdi :d hyperosun böyle salaklıkları var maalesef ayarları saçma sapan yerlere gömüyorlar


xiaomidir ne yapsa yeridir 😀 Cihazdan memnun musunuz genel olarak?
s23den sonra çok iyi geldi, paket olarak gayet memnunum, özellikle kamerasından, kendine has bi tonu var, geri bildirimlere bakıyorlar, yaptığım çoğu geri bildirime dönüş yaptılar ve hp3 ile birlikte düzeldiğini fark ettim
Hocam ayfon al sen de rahat et biz de 😅
hallettik ya bi sorun yok 😀 ayfon alsam daha çok cingan çıakrdı burda derdi tasası bitmez onun
Samsung'tan geçtikten sonra Xiaomi'nin yazılım olarak geriliği beni inanılmaz şaşırttı. Modlar ve Rutinler'e alternatif asla yok. Ucuz ve kamerasının güzel olması bu dezavantajları nereye kadar kapatacak göreceğiz.
o rutinleri hiç kullanmadım, belirli saatte pil tasarrufu açılması dışında, o ayar da zaten var, ihtiyaç tamamen ama sırf bunun için daha samsunga bulaşmam frame dropları bıktırdı beni
UX tasarımcısı stajyermiş demekki.
Pil performansından memnun musunuz hocam bende mi 15 kullanıyorum hyperos 3 sonrası sıfrladım baya düzeldi ama kağıt üstündeki değerin hakkını veremiyor bence.
yok hocam kağıt üstündeki gibi değil ekran süresi max 6.5 saat
@umutizgi tabi ben kamerayı kullanıyorum sık sık