İlkini yıllar önce Ümraniye Medimarktta incelerken kırmıştım. Çıt dedi gitti. Sessizce bırakıp kaçtım 😂

Sonra kırılmasın diye ekranı "muşamba" yaptılar. Şimdi de çizgi vs işte gördüğünüz gibi.

Zerre şaşırmadım..

BeğenFavori PaylaşYorum yap