İlkini yıllar önce Ümraniye Medimarktta incelerken kırmıştım. Çıt dedi gitti. Sessizce bırakıp kaçtım 😂
Sonra kırılmasın diye ekranı "muşamba" yaptılar. Şimdi de çizgi vs işte gördüğünüz gibi.
Zerre şaşırmadım..

İlkini yıllar önce Ümraniye Medimarktta incelerken kırmıştım. Çıt dedi gitti. Sessizce bırakıp kaçtım 😂
Sonra kırılmasın diye ekranı "muşamba" yaptılar. Şimdi de çizgi vs işte gördüğünüz gibi.
Zerre şaşırmadım..

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir kez Mediamark'ta denedim ama kırarım diye götüm attı, fazla kurcalamadan bıraktım.
Ekranla ilgili arıza oranı nedir bilmiyoruz, bir iki örneğe bakıp telefonu kötülemek haksızlık olur. Z Fold 7 yi bir aydır kullanıyorum, ekranından memnunum, zaten önden bakınca ayrım noktası rahatsız edecek derecede göze batmıyor. Umarım ekranın başına bir şey gelmez, katlanan telefona alışan biri olarak bundan sonra düz telefona geçmekte zorlanırım gibi.
Ben çok kısa süre katlanabilmiştim Fold 3 modeline. Çünkü açılıp büyüyen ekran kullanışlı olmayan kare formatta. Pek çok uygulama desteklemiyordu. Şu an ne kadar değişmiştir bilemiyorum. Üç katlı ekranlar sanki daha doğru bir format kazanıyor açılınca.
bu telefün beni cezbediyor acıkcası 🙂 almamak için zor duruyorum