ram fiyatları artacak vs diye görmüştüm de çok ciddiye almamıştım. 5 ay önce 185 euroya aldığım ramler 620 euro olmuş. korkunç artış var
Teknoseyir gündemi
#GTA6#TeknoYardım#HaftalıkGündemeMalzeme#Rockstar#Oyun#hastgaglerdevardır#HardTruck2#hashtaglereözgürlük#NATO#Formula1#AnkaraSon bir saat içinde 269 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Fiyatların artmasına karşı elimizde bir koz var: almamak.
mantıklı bir koz. kendimi iyi ki zamanında almışım derken buldum 😀
4060 8gb vga,32 tb ram,1 tb diz ustumle mutlu mesut yasiyorum..oyun oynamiyorum.arada solidde cizim yapiyorum
işini görüyorsa gerisi yalan ^^