Arkadaşın onvo diye bir marka televizyonu varmış bende bu markayı pek bilmiyorum ama ucuz tv lerden sanırım çok para vermemiş. Tv yi açınca direkt bu ekran geliyormuş, kanalları falan açamıyormuş. Ne olmuş sizce buna? Bu ekranı aşamıyoruz anakart mı değişmesi gerekiyor acaba androidi gitmiş gibi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap