dikkat çekici.
https://x.com/muratkgirgin/status/1970764482264629314
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
"10 yıl sonra ABD ve AB’deki tüm teknoloji şirketlerinin toplamından büyük olacak." İyi güldüm. Sallanır da bu kadar sallanmaz.
hocam tasarım hoşuma gitti. günlük hayattaki bir çok derdimi çözüyor 😀
@totsu Tasarım güzel ona bir şey demiyorum. Buna talep olursa diğer firmalar da yapar zaten. Huawei'nin bu gönderide ve hatta videodaki yazılarda abartıldığı şekilde bir başarıya ulaşması gerçekçi değil ama. Normalde de değil ama Amerika'daki banı varken hiç değil.
Bu video bir iki aydır var....
Bundan sadece monitör olur ancak.
tüm şirketler olmaz ama en büyükleri arasına şimdiden girdi.
5g yi kendisinin geliştirmesi ve diğer büyük şirketlerin bu işten çıkması büyük yarar sağladı.Emin adımlar ile ilerlediği için amerika taş koydu.Bu tablete windows konup az cazip fiyatla satılsa bir çok markadan fazla satar.