Servisi en iyi olanı seçilmeli bence, Vestel aldım ben, 3 senesinde arıza var diye 2 hafta peşlerinden koştum eve getiremedim. En başta bende yaygın servis ağı var diye aldım ama yine de mağdur olduk.
Başka birisini bulup baktırdım ve temizlik gerektiği için sogutamiyormus.
servis gelmeden önce vakum yapıyorlar mı öğren yapmıyorlarsa başka servis iste.
O ne demek
@haydar8999 https://www.youtube.com/watch?v=SsSY1lzKSmc
bim de 20 bin bunlar
Klimanın ucuzuna kaçmayın arkadaşlar arçelik grundig çöp.
Hiç tavsiye etmem. Bu bir görüş değil kesinlikle ılık üflüyorlar. Soğuk değil.
montajla da alakalı maalesef. Olayın %80i montaj
@ufo Vakum falan yapıldığı halde öyle 2 tane arçelik klimada deneyimledim.
@temp iş yerinde Arçelik var gayet döndürüyor aslında. tabi biraz eski, belki sonradan kalite düşmüş olabilir.
@https Benim söylediklerim 1-2 yıllık yeni olanlar, ek olarak 12 bin btu olanlar.
Servisi en iyi olanı seçilmeli bence, Vestel aldım ben, 3 senesinde arıza var diye 2 hafta peşlerinden koştum eve getiremedim. En başta bende yaygın servis ağı var diye aldım ama yine de mağdur olduk.
Başka birisini bulup baktırdım ve temizlik gerektiği için sogutamiyormus.
beko arçelik daha profesonel vestele göre