#TeknoYardım
Selamlar, S25 kullanıyorum. Sabah Türk Telekom ayarlarından VoLTE'yi ve Wi-Fi aramasını kapattım çünkü telefon görüşmelerinde DTMF tonlarını göndermiyordu; Hani herhangi bir müşteri hizmetlerinde 3'ü tuşlayın 5'i tuşlayın dediğinde ben tuşa basıyorum ama algılanmıyordu. Tüm tuşlar aynı sesi çıkarıyor. Her neyse bunları kapattığımda düzeldi.
Ama daha sonra tekrar uygulamada VoLTE ve Wi-Fi aramasını açtım. Buna rağmen ayarlar aktif olmuyor; uygulamada aktif görünüyor ama tarama yaptığımda VoLTE (HD+) ve Wİ-Fİ arama devreye girmiyor. Başına bu durum gelen var mı?
Müşteri hizmetlerini aradım, onlar da bir resetleme falan yaptılar ama hiçbir işe yaramadı. Şimdi bir telefon görüşmesi yaptığımda 4.5G'den 3G'ye düşüyor. Telefonda mobil ağ ayarlarını da sıfırladım.
Samsunglarda bu kronik bir sıkıntı bu arada pek dillendirilmez ama volte ve wowifi vs. bunlar çokta düzgün çalışmıyorlar.
Donanımhaber formuna yazdım. Kimse oralı bile olmadı habere kılıf paylaşıyorlar.. Burası oradan çok daha teknik. 😀
En son formatı çıkacağım ama yine işe yaramazsa telefonu kırmaktan korkuyorum.
@erhanm Dh de adamlar abi kılıf mı alem ekran goruyucu mu alem, ya işte fikfik sitesinden sokzok koruyucu aldım vs. işte yok benim şarjım şu akdar dgidiyo seninki bu kadar gidiyo falan yalan söyleme sidik yarışları sidik wars. 😀 Bizim s23 ultra da böyle 2 bin küsür sayfa yemin ediyorum bak 1500 sayfası kılıf ve ekran süresi ss paylaşımı işte bana güncelleme gelmedi ağlamarından ibarettir.
@orcunfix Hiç haberim yoktu bu durumlardan 😱
@oniki Öyle, totalde 5 sene oldu her halde s20 fe ve s23 ultra kullanımı bu wowifi volte hd ses falan olayını sadece 3 kere falan sağ yukarda gördüm o kadar. 😀 Ara ara gelip gelip gidiyor da eh işte.
yav bende de var s25 ve arama düşüp duruyor bunlar yüzünden. samsung modem işini becerememiş zayıf çekiyor bir de. bir sonrai telefonum honor oppo techno alır geçerim.
Tecno iyi hoşda yedek parça sıkıntısı çekersen benim gibi almanyada bile olsan (ebay özgürlüğü felandan diyorum) yinede parça yok
Bundan dolayı mi5'imde lineageos kullanamıyorum. Şöyle ki SMS ve internet LTE modunda inanılmaz iyi çalışıyor ancak arama yapamıyor ve alamıyorum. Çünkü LTE modundan 3gye düşüp arama alamıyor. Sadece ikinci sim kart 3gde olduğu için arama alıyor.