İyi akşamlar, bu 24h2 güncellemesi ile Recall geliyordu. Ne oldu o iş? Ben bugün thinkpad laptopa windows 11 kurdum. Son güncellemeyi kendisi yaptı kurulum sırasında. Şu an 24h2 görünüyor sürüm ama recall hiçbir yerde yok. Terminalden de bakıyorum bulamıyor. Erteleme falan mı oldu. Ya da çıkardılar mı güncelleme paketinden? #TeknoYardım #Windows1124H2Güncelleme
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sorarak aktifleştireceklerdi, sonra daha ses çıkmadı. Bizim ülkeye henüz gelmemiştir.
Herkese bir anda vereceklerini sanmıyorum, uyumlu ve/veya güçlü donanım olup olmadığına da bakıyorlardır.
8.nesil bir i7 laptop kullanıyorum. Belki bölge veya donanıma göre getiriyor olabilir. Bende çıkmadı.
+1
Recall sistem gereksinimlerini karşılamıyoruz. Windows modülü var. Ama aktif değil.
Dism /Online /Disable-Feature /Featurename:Recall
Dism /Online /Get-Featureinfo /Featurename:Recall
Depending on your preference these commands can either ENABLE or DISABLE the software.
Disable RECALL: Dism /Online /Disable-Feature /Featurename:Recall
Şu kodlarla durumu öğrenebilirsin.
Copilot+ PC olması lazım.
Intel değil ama inşallah AMD YZ'siz versiyon işlemci de çıkartır...