ETS2 kaydım uçmuş. Daha önce bunu yaşayan, çözümü nedir bilen var mı?
#ETS2
#EuroTruckSimulator
#eurotrucksimulator2
#TeknoYardım
#steam

ETS2 kaydım uçmuş. Daha önce bunu yaşayan, çözümü nedir bilen var mı?
#ETS2
#EuroTruckSimulator
#eurotrucksimulator2
#TeknoYardım
#steam

Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Belgelerim'de her oyun güncellmesinde aldığı yedekler vardı diye hatırlıyorum.
2021'den beri oynamıyordum. Yeni kurdum.
Belgelerim klasöründe ara sıra yedeğini aldığı klasör olabiliyor.
Örnek dizin yolu:
C:\Users\PROFIL_ADI\OneDrive\Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles(x.tt.y.g).bak
2021'den beri oynamıyordum. Yeni kurdum.
@sezerurun O tarihlere ait alternatif bir yedek yoksa sıfırdan başlamak gerekecek.
@bobafett Üzücü :/
Bulut bu sorunları yaşama diye var.
Bu kayıt buluttan geliyor zaten. Ama çalışmıyor.
@sezerurun o zaman bu durum oyunun öküzlüğü.
https://wotmp.com/konu/ets2-steam-save-cloud-sorunu.34781/ Şurada anlatmışlar kabaca steam cloud save dosyalarını yerele kaydediyorsun birde öyle dene bakalım. Ama sende dosya var görünüyor ama bozuk her halde açmıyor başlatmıyor vs birde böyle dene bakalım.
bende de titanfall 2 save'leri yok oldu. Sıfırdan başlıuyor. Seneler sonra ilk kez bişey sarmıştı p.ç oldu uğraşıyorum sabahtan beri