Ya arkadaşlar, kusura bakmayın, daha önce de sordum ama durumu bulamadım. Bu MAS ile W 10 aktivasyonu nasıl yapılıyordu ve hangi seçenek daha mantıklıydı?
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben 1'e basıp geçiyorum diğer seçeneklere hiç bakmadım açıkçası
https://github.com/massgravel/Microsoft-Activation-Scripts şurada anlatımı mevcut
5-4 ofis ve windows aktive ediyor
Bir şey anlayamadım!
@lterlemez irm https://get.activated.win | iex powershell yazıp enter yaptığınızda liste gelir. klavyeden 5 ve 4 basarsanız aktive eder. Windows defender kapalı olması lazım yoksa aktive etmez