Şimdi Doğukan Maçno da bu şarkıdan para kazanıyor değil mi? Sadece 1-2 cümle söylemesine rağmen Tuğba ile paylaşıyorlar mı parayı? Bence bu şarkıda Doğukan bahan de Barış Manço'nun adıyla şarkıyı duyurmak. Ooo Barış Manço'nun oğlu düet yapmış falan diye.
Şu eski şarkıyı da ne hale çevirmişler haha güzelmiş aslında her araba yolculuğunda dinleyeceğim işe yarar belki
http://www.youtube.com/watch?v=q66KuJfPT_Y
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Halbuki Serap Erener ne de güzel söylüyor.http://www.youtube.com/watch?v=Yb1-gNZvQZU
Tabiki o da güzel fakat 2014 senesinin ses teknolojisi gelişmiş olduğundan bu daha iyi geliyor biraz daha
Öyleyse güzel yapmış helal olsun
ben çok beğenmiştim diziyi izlerken bayanında seside süper kendiside 😀
Fazlasıyla 😀