Creative BT-W5'i nerden satın alabiliriz? Elinde olup da satmak isteyen var mı?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobilSon bir saat içinde 193 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
alternatifler olmuyor mu? ugreen vs.
https://www.amazon.com.tr/dp/B099K591CG
Yok hocam bunlar aynı ürünler değil. Benim derdim aptx adaptive ile 24 bit 96 khz bluettoh ses alabilmek. Sennheiser Momentum 4 de hd ses almanın en ucuz yolu bu adaptör ama ne yazık ki ülkede yok gibi. Sennheiser ın kendi bluettoh adaptörü geçenler de vardı ama hemen bitti ve fiyatı yüksekti. Onun ismi de btd 600
@mutlakdeli şu tarz bi dac da alabilirsin fakat bunlar da bulunmuyor artık. https://www.aliexpress.com/item/1005006956365492.html
edit: şu da varmış. aptx var diyor. type c uçlu olanı da var.
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CCT75PK2
w6 var amazonda ama
Link var mı hcoam?
@mutlakdeli https://www.amazon.com/Creative-Wireless-Bluetooth-Transmitter-Snapdragon/dp/B0DG34HRNC
@nokia hocam Türkiye'ye satışı yok gibi 🙁
@mutlakdeli tr de zaten hiç bir modeli, anca yurtdışından bulacaksın ona da bakman lazım bulunduğun yere satışı var mı yok mu diye
@mutlakdeli bende sanki satışı var yazıyor
Çok değişik bir ürünmüş. Şimdi alet hem usb üstünden pc mac vs sesi alıyor, aldığı sesi de 24 bit aptx vs codecli olarak bluetooth üstünden bağladığın kulaklığa veriyor. https://www.n11.com/urun/ugreen-bluetooth-verici-alici-aptx-ll-hd-ses-adaptoru-100-metre-12719909 şöyle bir ürün var aslında usb type-c'den kabloyla takarsan onu bt olarak aptx yada aptx hd falan codecli yayıyormuş.
Bu arada bu cihazda aptx adaptive desteği yok. Aptx hd var. Laptop da a2dp alternative uygulaması ile internet ac3165 Bluetooth kaet ile aptx hd alıyorum.
Güzel cihaz hocam da hem fiyat tuzlu hem de Samsung telefonumda kullanıcam. Samsung da sadece düz aptx var ne yazık ki. Lisans sorunu mudur nedir bilmiyorum s25 ultrada dahi yok. Bendeki qualcom yongalı s23 u da da yok. Saçma sapan bir uygulama