2025'de Vita Alınır mı?
https://youtu.be/54Z_yiieUgQ

2025'te Neden Bir PlayStation Vita Almalısınız? | Konuk: Sertaç Ankay

Merhaba genç! Bu videoda, 2025 yılında hala neden PlayStation Vita almanız gerektiğini detaylarıyla anlatıyorum. Peki, Vita'yı hala eşsiz yapan şeyler neler?...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • leventp @leventp

    Alınır ama fazla para verilmemeli. 🙂

  • OrcunFix @orcunfix

    2025'i bırakın 2030 da bile alınır. Bir sd kart adaptörü birde pili de ölse bile pil ayarlanır sorun değil, piyasada ki o el konsolu işte garip gureba çakma çukma nintendo gameboy çakmalarını çöpe atarsınız. O aletlerin kullanımı ve tutuşu bela, konfor sıfır. Vita öyle bir konsol değil kullanımı ergonomisi elde tutuşu çok daha iyi. 2 tane analog zaten başlı başına iyi birşey. Şu aleti yani abartmıyorum ama hayvan gibi emülatör cihazına çevirebiliyorsunuz. Artık 256 gb mı 512 mi kaçsa dstekliyorsa adaptör ve cihazı takarsınız alete bitti gitti. Asıl oled ekranlısı güzel 2. nesil vitalarda ekran lcd ama gene de iyidir. Hatta benim gibi uğraşayım edeyim derseniz de buna type-c modu işte pili öldü pil modu falan da yaparsınız. Galaxy note 9'un pili orjinale yanılmıyorsam tam oturuyordu deji falan güzel kaliteli note 9 pilini de bms'i orjinalinden alıp cell'i lehimleyip canavar gibi de sıfırlarsınız. Artık bu devirde psp'e pek girmeyin ama ps vita emülatör ve oyun bakımından size koca bir okyanusu açıyor öyle diyeyim. 😀

  • Mehmet @m-menguc

    nintendo switch daha alınası oldu.

  • scorptr @scorptr

    Kötü bir cihaz değil ama çok uğraştırır, pil ölmüştür çoğunun yenilrmek gerekli, temizini bulmak zor emulator kısmında max ps1 oyunlarına kadar kurarsınız. Boyutun ufaklığı ve pili çok gitsin diyorsanız çipli bir switch lite alın vitadan çok daha fazla emulator + switch oyunları oynarsınız. Üstelik aynı paraya geliyor aşağı yukarı. Dahada fazlasını istiyorum derseniz(pc oyunları ve ps3 emulatoru) steam deck veya rog ally güzel seçenekler ama batarya daha az gidiyor switche göre.