Dün birkaç saat GTA 4 üzerine yapılan GTA Vice City Nextgen Edition modunu denedim. Adamlar müthiş emek vermiş; stunt jumplara, gizli paketlere kadar aktarmışlar. Arasahneler falan birebir yapılmış. Helikopter görevini geçmek imkansıza yakın, 3-4 kere denedim pes ettim. Aşırı hantal kontrolleri var, merdivenleri çıkarken bi o duvara bi bu duvara çarpa çarpa cihazı pert ediyorum 😀 Yalnız ben Vice City'nin o seri oynanışını, Tommy'nin arabalarla yarışacak kadar hızlı koşmasını, görevleri tıkır tıkır bitirmenin hazzını seviyormuşum. O yüzden modun büyüsü bir kaç saatin ardından benim için kaçmaya başladı. GTA 4'ün silah mekanikleri ve fizik sistemi güzel ama araç sürmek ve karakteri kontrol etmek işkence.
