ipad ve apple pencil ile çalışan, pratik kolay 3 boyutlu tasarımlar yapabileceğim program öneriniz var mı? Shapr3d çok pahalı maalesef.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 144 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ogrenci mailin vars 3 tane cizim yaptiriyor
öyle öyle idare ediyorum da çevremdeki öğrenci-öğretmenler bitecek bir noktada 😀
@kananjarrus 2.universiteyi dusun derim.ist,anadolu,ataurk bunlara bir donem kayit ol.harc parasi yatir.ogrwnci mailini al.4.yillik unilerde 7.yilinda bitiremezsen atiliyorsun.Istda isen ogrenci akbili (pek artisi kalmasi 30+ icin)microsft ofiice 365 (5pc )..bunlari dusundugunde 7 sene icin 2,3k bisey degil