FlatCAM_beta_8.994_x86_installer.exe
FlatCAM_beta_8.994_x64_installer.exe
Kullandığım bilgisayar windows 10 i7 12. nesil hangisini indirmeliyim? Ev bilgisayarımı Mac'e geçirdiğimden beri kafam karışıyor, macOS'ta x64'ü indirince arm oluyor. burda hangisini indirmeliyim?
64
"macOS'ta x64'ü indirince arm oluyor." Böyle bir şey yok. Arm64 ile x64 farklı
x86 32 bit, x64 64 bit. 64 olanı indirmen lazım.
macos da arm64 yada aarch64 native oluyor. windows için ikiside çalışır ama herzaman 64 bit sistemde x64 olanı indirmek iyidir.
Nick: Teknoist
Durum: 32 bit, 64 bit ayrımından bir haber bir Teknoist
entry nick uyumsuzluğu
x86-32 veya x86-64 olmalı doğru kullanımı. x64 diye bir kullanım olmamalı. Microsoft'un başının altından çıkan şeyler. GNU/Linux'de amd64 diye kullanılır yaygın olarak.