Bugün "vahşi robot" filmine gittim.
Miyazaki'nin robotlarını andırdı robotun tasarımı.
Film güzeldi, aklımda giriş kısmından bir replik kaldı
"Beni kim sipariş etti!"

Bugün "vahşi robot" filmine gittim.
Miyazaki'nin robotlarını andırdı robotun tasarımı.
Film güzeldi, aklımda giriş kısmından bir replik kaldı
"Beni kim sipariş etti!"

Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 11 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Genel olarak beğenilmiş, Bobinkafayı da severiz ayrıca.
https://www.youtube.com/watch?v=LDBzr7MoFME