Bilgisayara tek girişli kulaklık bağlamak için dönüştürücü aldım ama realtek sürücüsünü de indirmem gerekiyormuş ama bilgisayara kuramadım format attım gene de düzelmedi nasıl çözerim bilginiz var mı?
Edit:Sorun çözüldü kulaklık dönüştürücü de sorun varmış değiştirdik sorun düzeldi teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap