İki gün önce paylaştığım NPO TCD-101 dock geldi. Ürün beklediğimden kaliteli ödenen paranın üstünde bir değeri var. Hatta kablo ve adaptör bile başlı başına bir ürün diyebiliriz.




İki gün önce paylaştığım NPO TCD-101 dock geldi. Ürün beklediğimden kaliteli ödenen paranın üstünde bir değeri var. Hatta kablo ve adaptör bile başlı başına bir ürün diyebiliriz.




Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ürün uzun zamandır ilgimi çekiyor fakat cihazı çalıştırmak için büyük bir adaptör ve çok uzun bir kabloya ihtiyaç duyması ürünü çok hantallaştırıyor.
"dogrudan" en az iki ekran destegi olmayan bir dock benim icin kabullenilemez
Multi ekran destekli cihazların fiyatları biraz fazla oluyor. USB 3.0 çevirici aparatlar da öyle, sürücü sorunları da cabası.
Geçenlerde şunu aldım, üç ekran - 2K & 1080p - ve dizüstü ekranının aktarıyor. yan çıkışlarda çalışmakta. Harici enerji olmayınca biraz sapıtıyor. https://tr.aliexpress.com/item/1005007029093662.html
@bobafett yıllardır 3 ekranda çalışıyorum ve ne zaman ki tek ekranda çalışmam gerekse daraliyorum bunalıyorum (Sabri kardeş)
Ürünü hala kullanıyor musunuz? Ürünü almayı düşünüyprum, ofis için basit bir dock lazım sabit duracak. önerir misiniz?