Hobiciliğin önemli bir aşaması olan ve bence hobiciliği istifçilik (hoarder)'den ayıran aşama olan, biriktirdiğin eşyayı tanıma ve onu tamir etme aşamasında yavaş olsa da emin adımlarla ilerliyorum gibi. 😊 Henüz @orcun seviyesine ulaşmam için 40 fırın ekmek yemem gerekse de, kendimce iyi aşama kaydettim sanki.

Bu arkadaş, Sony MZ N710 Net MD player. Döneminin (2003 gibi) güzel bir minidisc walkmani. Üst tarafı komple alüminyum olan bu arkadaşın içinde, ciklet pil diye tabir edilen pili bırakılarak bir köşeye kaldırılmış. Ben bulduğumda akmış pili sebebiyle hiçbir şekilde çalışmıyordu. Harici AA pil aparatıyla yada adaptörle bile açılmıyordu hatta. YouTube videolarında izleyerek içini açıp temizleme işine giriştim. Sonax'ın Kontak Temizleyicisi ve Etanol-Propanol çözeltisi, pamuk, kulak temizleme cubugu ve dis ipi 😀 gayet iyi iş gördü. 1-2 saatlik uğraşın ve hummalı bir temizliğin ardından bu arkadaş ölüler ülkesinden geri döndü. Şimdi biraz kurcalayıp, hevesimi alıp 100 Euro karla satmak kaldı 👌

BeğenFavori PaylaşYorum yap