11 Gün sonra Diablo4 steame geliyormuş, sizce fiyatta düşme olur mu?
Teknoseyir gündemi
#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#diecast#standup#StarWars#ikinciel#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6Son bir saat içinde 308 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
neredeydi ki bu zamana kadar 😄
battle.net
Bence hemen düşme olmaz ama önümüzde (kasım) indirim günleri olacak. O zaman indirim olur.
O diablo gamepass e gelecek!
Diablo bugün gelecekti güya, tam erişim saatinde 11 gün ertelendiği duyuruldu