Üstadın en iyi söyleşisi bu olsa gerek.
#Leventpekcan
https://youtu.be/os72wFXOxoE?si=5RTiO1ccINg4QJU6
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Teknoloji Lordu fazla kaçmış.
lordluk müessesesi mi kalmış canım. yok daha neler.
Ben insan olduğumdan ne kadar eminim. 😀